یکشنبه , ۱۵ مهر ۱۴۰۳

یادداشت

چگونه از بازده مدیریت دانش در مرکز تماس خود اطمینان حاصل کنیم؟

call center

به منظور ایجاد رابطه‌ای موفق و مستمر با مشتریان پیشنهاد می‌کنیم در مدیریت دانش مشتری حساسیت خاصی داشته باشید. مدیریت دانش می‌تواند به عنوان وسیله‌ای برای مدیریت بهتر ارتباط با مشتری عمل کند. در سال‌های اخیر به ویژه شرکت‌های B2C به نقش کلیدی مدیریت دانش در تعامل با مشتریان پی برده‌اند. از سوی دیگر با گسترش فناوری‌های ارتباطی، رویکرد خدمات‌رسانی …

ادامه مطلب

رویکرد پیاده سازی مدیریت دانش سازمان بهره وری آسیا

از نظر سازمان بهره‌وری آسیا، مدیریت دانش یک هدف نیست، بلکه وسیله­ ای است برای بهبود بهره ­وری و ارتقای کیفیت در سازمان. به این نکته توجه داشته باشید که بهره‌‌وری و کیفیت برای همیشه مسئله مهم کسب و کارها بوده است. بهره‌وری بالاتر و کیفیت بهتر محصولات و خدمات برای هیچ سازمانی حاصل نمی‌شود مگر با تکیه بر دانش! …

ادامه مطلب

نقش مدیریت دانش در ادغام مراکز تماس بانک‌های ادغامی

customer service

چاپ شده در سایت راه پرداخت در پی ادغام ۶ بانک و موسسه مالی، در اولین اقدام لازم بود مراکز تماس بانک‌های ادغامی به عنوان خط مقدم ارتباط با مشتریان یکپارچه شوند. در همین رابطه در حال حاضر پروژه‌ای تحت عنوان ” ایجاد واحد متمرکز ارتباط با مشتریان” آغاز شده است. وقتی چند مرکز تماس برای ایجاد یک مرکز تماس …

ادامه مطلب

ایزو ۳۰۴۰۱ چه کاری انجام می‌دهد و چه کاری انجام نمی‌دهد – قسمت دوم

استاندارد به شما نمی‌گوید که چگونه مدیریت دانش را انجام دهید. نقش‌هایی که تعریف می‌ کنید، فرآیندهایی که طراحی می کنید و فناوری‌ پشتیبانی که در چارچوب مدیریت دانش خود از آن استفاده می‌کنید، بیشتر بستگی به خود شما دارد. هر سازمانی باید با توجه به کسب و کار و محیط عملیاتی خود باید رویکرد مدیریت دانش مختص به خود …

ادامه مطلب

تدوین نقشه دانش سازمان

شناسایی حوزه‌های دانشی سازمان که به طور مسقیم و غیرمستقیم در تحقق فرایندها و اهداف استراتژیک سازمان نقش دارند، پایه‌ای‌ ترین مرحله در کلیه برنامه‌ریزی‌ها در حوزه مدیریت دانش می‌باشد. به عبارتی دیگر مدیریت دانش در اولین گام با شناسایی حوزه‌های دانش شروع می‌شود. در همین رابطه از نقشه دانش به عنوان ابزاری برای سازماندهی و اندازه گیری دانش استفاده …

ادامه مطلب