مدیریت دانش برای فروش و بازاریابی
مدیریت دانش می تواند در فروش و بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. در این دوره که با حضور مدیران و کارشناسان فروش و بازاریابی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر برگزار شد، ایده ها، تجربیات عملی چند ساله خودمان و مدل های مفهومی و کاربردی مدیریت دانش برای فروش و بازاریابی را تبیین کردیم.
هدف این دوره که بخشی از پروژه استقرار سیستم ارتباط با مشتری توسط شرکت سفیرآبی آرام در شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر است، ارائه راهنمایی های قابل اجرا از مدیریت دانش در محیط های بازاریابی و فروش بود تا مسئولین فروش، بازاریابی و ارتباط با مشتری شرکت بتوانند از مدیریت دانش در فرایندهای (ارتباط با مشتری، فروش و بازاریابی) خود استفاده کنند.
شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر یکی از شرکت های زیر مجموعه معدن گل گهر است که در سال ۱۳۹۱ با ماموریت تولید ۳/۷ میلیون تن آهن اسفنجی به روش میدرکس و ۳ میلیون تن فولاد به روش اسلب نازک و نورد ورق گرم جهت تولید انواع ورق های کیفی و تجاری در منطقه صنعتی گل گهر واقع در ۵۵ کیلومتری شهرستان سیرجان تاسیس شد. این شرکت با بهره گرفتن از دانش و فنآوری روز دنیا و توان داخلی به عنوان یکی از پیشرفته ترین واحدهای تولید آهن و فولاد در سطح منطقه مطرح شده است. در خصوص توانمندیهای این شرکت در عرصه تولید فولاد و آهن اسفنجی همین بس که پروژههای مختلفی از جمله پروژه تولید آهن اسفنجی به روش میدرکس گوهر، پروژه تولید بریکت سرد و تولید آهن اسفنجی به روش میدرکس کوثر با جدیت و به سرعت در شرکت توسعه آهن و فولاد انجام شده و کلیه پروژه های ذکر شده فعال می باشد. شرکت توسعه آهن و فولاد سازمانی سرآمد، تکمیل کننده زنجیره تولید در منطقه گل گهر و عرضه کننده محصولات فولادی در مسیر خلق ارزش های ماندگار برای تمامی ذینفعان است که در آینده نزدیک به تولید رقابتی محصولات فولادی، جذب و هدایت سرمایهها و حمایت موثر از صنایع پایین دستی خواهد رسید.
برای مشاوره، آموزش و استقرار سیستم مدیریت دانش در واحدهای بازاریابی و فروش با ما تماس بگیرید.