برندگان جوایز KM Reality و KM Promise، در کنفرانس KM World 2018 در واشنگتن دی سی اعلام شد.
جایزه KM Reality، به سازمانی اعطا میشود که مدیریت دانش در آن به یک امر واقعی و بدیهی تبدیل شده است. دریافتکننده این جایزه به عنوان رهبر در پیادهسازی روشها و فرایندهای مدیریت دانش شناخته شده و توانسته منافع تجاری مدیریت دانش را در عمل نشان دهد و از تاثیر مدیریت دانش بر دستیابی به اهداف سازمان اطمینان حاصل کند.
شرکت Delta Air Lines برنده این جایزه در سال ۲۰۱۸ یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی دنیاست. این شرکت یکی از قدیمی ترین خطوط هواپیمایی فعال در آمریکا به شمار می آید. این جایزه ۷ نوامبر توسط هماهنگ کننده ارشد ارتباطات شرکت خانم Jill Harris دریافت شد.
جایزه KM Promise، به شرکتی میرسد که بهترین فناوری دانشی را برای برآورده نمودن نیاز مشتری ارائه داده است. جستجو برای راهکار مدیریت دانش کار ساده ای نیست، بسیاری شرکت ها وعده ارائه بهترین فناوری برای برآورده نمودن نیازهای مشتری را می دهند اما یافتن شرکتی که حقیقتاً بتواند به عهد و پیمان خود عمل کند، چالش برانگیز است. این جایزه به شرکتی داده می شود که تجارب مدیریت دانش را در فرایندهای کسب و کار پیاده سازی و یکپارچه نموده و تا اطمینان از نایل شدن به اهداف، مشتری را همراهی نماید.
این جایزه به شرکت Sinequa اعطا شده است. این شرکت در زمینه داده، جستجو، یادگیری ماشینی، نرم افزار و الگوریتم ها فعالیت میکند و یک شرکت فرانسوی است. این جایزه در ۷ نوامبر توسط آقای Laurent Fanichet معاون بازاریابی شرکت دریافت شد.
لیست شرکت های فینالیست برای کسب جایزه KM Reality در سال ۲۰۱۸ عبارتند بودند از:
- American Society of Clinical Oncology
- City of Fort Worth
- Delta Air Lines
- Marriott International
- National Park Service
- Schlumberger
- Southwest Airlines
لیست شرکت های فینالیست برای کسب جایزه KM Promise در سال ۲۰۱۸ عبارتند بودند از: