جمعه , ۷ دی ۱۴۰۳
خانه / خدمات / پشتیبانی مدیریت دانش از فرایندها و سیستم های مدیریتی

پشتیبانی مدیریت دانش از فرایندها و سیستم های مدیریتی

پشتیبانی مدیریت دانش از سیستم های مدیریتی

همگرایی و ارتباط سیستم های مدیریتی یا به تعبیری همگرایی بین حوزه ها یکی از نیازهای فعلی سازمان ها است. مدیریت دانش به توسعه و تکامل سایر سیستم های مدیریتی کمک می کند و این همگرایی و ارتباط بستر مناسبی برای همکاری بین متخصصین حوزه های مختلف نیز خواهد بود.

به عنوان مثال:

  1. مدیریت دانش به عنوان وسیله ای برای مدیریت بهتر ارتباط با مشتری عمل می کند.
  2. مدیریت دانش از فرایند توسعه محصولات پشتیبانی می کند.
  3. دانش و مدیریت دانش ورودی و خروجی فناوری های دیجیتال است.
  4. مدیریت دانش به عنوان اهرمی بری رسیدن به یادگیری و توسعه سازمانی است.
  5. مدیریت نوآوری مرتبط با مدیریت دانش است. مدیریت نوآوری توسط فعالیت های مدیریت دانش تسهیل شده و دانش جدید خلق می کند.
  6. مدیریت دانش با ایجاد، به اشتراک گذاری و استفاده از دانش، به توسعه فردی و جمعی کارکنان و بهبود بهره وری آنها کمک می کند.
  7. مدیریت دانش یک راه برای کاهش یا مدیریت ریسک است.
  8. مدیریت دانش و مدیریت منابع انسانی نقاط تلاقی متعددی دارند.
  9. مدیریت دانش مکمل مدیریت کیفیت است.

برای مشاوره در این زمینه با ما تماس بگیرید.

همچنین ببینید

اجرای ابزارها و تکنیک‌های مدیریت دانش

برای تحقق و تقویت زیر فرایندهای شناسایی، خلق، کسب، نگهداری، تسهیم و بکارگیری دانش، تکنیک‏ …