ITIL یکی از محبوب ترین چارچوب ها برای واحدهای فناوری اطلاعات و حتی واحدهای خدماتی غیر فناوری اطلاعات است. در واقع این چارچوب می خواهد یک تصویر بزرگ برای سیستم مدیریت خدمات ارائه کند. چارچوب ITIL4 مجموعه ای از به روش های (Best Practice) مرتبط با مدیریت خدمات فناوری اطلاعات است. به روش، بهترین و اثربخش ترین روش است که …
ادامه مطلبمطالب اخیر
پروژه مدیریت دانش در شرکت سفیر آبی آرام
شرکت سفیر آبی آرام در سال ۱۳۸۹ به عنوان مرکز پاسخگویی مشاع به ثبت رسید. این شرکت در حال حاضر با حدود ۴۰۰ نفر در دو بخش صف و ستاد در پارک فناوری پردیس مشغول به کار میباشد. سفیر آبی آرام در صنعت مرکز تماس و مرکز ارتباط در حال ارائه خدمات پاسخگویی بیست و چهار ساعته در هفت روز …
ادامه مطلبنقش مدیریت دانش در استارت آپ ها
مدیریت دانش در استارت آپ ها با مدیریت دانش در شرکت های بزرگ و متوسط متفاوت است. در ادامه به چند نکته مهم در خصوص نقش مدیریت دانش در استارت آپ ها می پردازیم: نکته اول؛ سیستم یادگیری فوری استارت آپ ها به طور مرتب در حال ایده پردازی و تبدیل آن به محصول و یا فناوری قابل فروش به …
ادامه مطلب