دوشنبه , ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
خانه / اخبار / برگزاری کارگاه استاندارد سیستم مدیریت دانش ایزو ۳۰۴۰۱ در گروه صنعتی میهن

برگزاری کارگاه استاندارد سیستم مدیریت دانش ایزو ۳۰۴۰۱ در گروه صنعتی میهن

شرکت میهن در سال ۱۳۵۰ توسط ایوب پایداری تاسیس شد .او فعالیت خود را از نوجوانی با فروش بستنی به وسیله چرخ دستی آغاز کرد.امروز بعد از سالها تلاش و کوشش ، حاج ایوب پایداری میهن را از کارگاهی کوچک به بزرگترین تولیدکننده بستنی و لبنیات در کشور تبدیل کرده است که در حال حاضر بیش از ۲۵۰۰۰ نفر را در بخش های مختلف به خدمت گرفته و فضاهای تولیدی سرپوشیده آن به ۳۵۰ هزار متر مربع بالغ می گردد.
ایجاد زنجیره بزرگ توزیع در کشور با بیش از ۶۰ مرکز توزیع به میهن کمک کرد تا محصولاتش را در بیش از ۲۰۰ هزار فروشگاه در سراسر کشور عرضه کند و بالغ بر ۶۵% سهم بازار بستنی و ۵۰% سهم بازار شیر استریلیزه را در اختیار بگیرد.استفاده از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی  روز دنیا باعث شده محصولات میهن در مقاصد صادراتی مانند عراق، کویت، امارات متحده ، پاکستان، عمان ، قطر, روسیه ,  مالزی و افغانستان هم مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گیرد.

کارگاه آموزشی استاندارد سیستم مدیریت دانش ایزو ۳۰۴۰۱ در هلدینگ گروه صنعتی میهن برگزار شد. در این دوره آموزشی که با حضور مدیران و کارشناسان واحدهای مختلف از جمله تضمین کیفیت، تحقیق و توسعه، منایع انسانی، آزمایشگاه و غیره برگزار شد، علاوه بر تفسیر یک به یک بخش ها و الزامات استاندارد، از استانداردسازی سیستم های مدیریت دانش و چگونگی پیاده سازی آن گفتیم.

استاندارد ایزو ۳۰۴۰۱ (سیستم مدیریت دانش) خطوط راهنمای لازم جهت ایجاد، پیاده سازی، نگهداری، بازنگری و بهبود مستمر سیستم مدیریت دانش در شرکت ها را فراهم می کند. هدف از این استاندارد، ایجاد یک سیستم مدیریتی است که زمینه موردنیاز برای خلق ارزش افزوده از طریق دانش را به شکلی موثر فراهم کند.

همچنین ببینید

مدیریت دانش گروه عظام

آغاز طرح اقدامات ۶ ماهه مدیریت دانش در شرکت فرآوری و ساخت

پس از اجرای موفق کارگاه شبیه سازی پیاده سازی مدیریت دانش در پاییز ۱۴۰۰، طرح اقدامات کوتاه مدت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *