چهارشنبه , ۳۱ شهریور ۱۴۰۰
خانه / اخبار / آغاز همکاری برای تعمیم و گسترش استراتژی دانش در شرکت همراه اول

آغاز همکاری برای تعمیم و گسترش استراتژی دانش در شرکت همراه اول

تعمیم مدیریت دانش

اداره مدیریت دانش شرکت همراه اول سال هاست مشغول طراحی و پیاده سازی مدیریت دانش در این شرکت است. این اداره پس از سال ها تجربه در خصوص انجام کارهای زیربنایی مدیریت دانش در معاونت های مختلف شرکت، تقریباً از حدود ۳ ماه قبل، پروژه گسترش و تعمیم موضوع استراتژی دانش به حوزه مالی و تدارکاتی و حوزه حقوقی و رگولاتوری را آغاز نموده است.

برخی از گام های اصلی در این راستا عبارتند از:

  • مدل سازی دانش
  • شناسایی حوزه های دانشی یا اهمیت
  • اندازه گیری و تعیین شکاف دانش
  • جانمایی حوزه های دانش در نمودار ریسک
  • تدوین استراتژی کلان دانش برای بهبود شکاف های دانشی
  • تعیین برنامه‌های‌ های اجرایی منطبق با استراتژی‌ها در قالب نقشه راه

نکته جالب اینکه این پروژه همزمان با دورکاری کارکنان آغاز شد و تقریباً تمامی فعالیت ها از طریق برگزاری جلسات به صورت مجازی و با مشارکت خوب تعداد زیادی از همکاران در حال اجراست. ایجاد فضاهای کاری مجازی مشارکتی یکی از تکنیک های فناورانه مدیریت دانش است که این شرکت به خوبی و در این شرایط خود را با آن سازگار کرده است.

همچنین ببینید

کنفرانس آموزش

برگزاری پنل تخصصی ارتباط بین مدیریت دانش و دیسیپلین های مرتبط در کنفرانس آموزش و توسعه سرمایه انسانی

این پنل آغازی بود برای متصل کردن مدیریت دانش به سایر سیتم های مدیریتی که …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *